solsken i blick

mysigt väder det är ute idag, inte ens så kallt :) skolan var onödig idag, blev bara en lunch på kupolen. kebab! hur gott som helst, och llängesen vare också. och nu när jag tränar som en toka så var jag värd det, haha. blir av med den imorn ändå. vid ett kom p och hämtade mig, vi drog till falun och han brände massa pengar. närmare 4 lax, vare va? haha. men jäklar vad grejer han fick, jeans, vinterjacka, 4 t-shirtar, skjorta, cardigan och bälte. inte dåligt det inte, så blire när man har mig med sig och shoppar, superbra! :) och jag köpte en tröja, är ltie osäker på den, men jag kan visa den sen så kan ni hjälpa mig. 

nu blire mat och sen träning! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0