det bästa med allt.

det var en trevlig kväll igår med mycket skratt! som vanligt när man är med dessa brudar! förfix här, sen hos sarah, sen vidare till s1 och onsdagsklubben. lite töntigt namn, men. haha. johanna frågar: är det första gången, det här med klubben? får svaret: nej, det är sista gången idag. det har allltså hållt på hela sommarn utan att vi har haft koll på det.. haha.

vi fick skjuts hem (thank you alex!) vilket är perfekt när man har klackar, för jaaa, jag lånade ett par klackar av sarah som jag kunde ha. limmade mina, så får se om dom går att anända igen eller inte, haha. sen väl hemma inatt så blev det rostade mackor med majonäs och kräftstjrärtar! vi valde mellan det och flamman - enkelt val ;)

träffade lite nytt folk vilket alltid är trevligt, skrattade som sagt en hel del, drack lite gott med fina vänner, men det bästa av allt är att med johanna kan man säga vad som helst, tycka vad som helst, ingenting är svårt och vi läser av varandra som en scanner. johanna säger att med mig är allt så enkelt och det behöver inte vara nåt svårt. vi behöver bara kolla på varandra så fattar man, så när hon sitter med halva majonäs och kräftorna på handen inatt lutar sig båda bakåt i soffa och asgarvar!! vi säger ingentingt, utan nästan bara kvävs av skratt!!!!! i love you my darling, du är klockren!  ♥


Kommentarer
johanna

glad jag blir gumman! du vet att jag känner precis likadant, no words baby! <3 tack för de här underbara dagarna, allt skratt, mår så bra av att umgås med dig!



LOVE YOU, ALWAYS!

2010-08-26 @ 13:42:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0