i love the way you move.

godkväll! :)

idag har det varit en bra dag! en mycket trevligt, mysig och skön dag. åkte in till stan vid två till johanna, hon hade hittat en nytt recept så hon hade varit och handlat mat. så vi satte igång och lagade thaimat! receptet kommer imorn, jag har tagit bild på det och hur maten blev. asgött kan jag iallafall säga! sen snackade vi skit på balkongen för att vänta på klockan lite. sen traska vi mot kupolen då det började SPÖREGNA så vi sprang in i ett trapphus  ''det är nog över om 2 min så vi väntar här sålänge'' efter 30 minuter regnade det lika mycket, så då fick lovisa hämta oss ändå. hahaha.. traskade runt på kupolen och fick bra svar på mina frågor. köpte en  glitter eyeliner, ny pensel, en puff och två skjortor. skjortorna som jag beställt frå h&m fast i mindre storlek, för dom jag fick hem kunde jag hoppa säck i. hähä

sen satte vi oss på wayne's och snackade lite skit och fikade. gick runt lite till, sen hem till johanna och satte oss på balkongen igen. kom på att vi inte ätit på flera timmar (förutom fikat) så vi gick och käka pizza, haha.

har pratat om tusen olika saker och skrattat minst lika gånger åt och med mina snygga puffror! lediga dagar borde se ut såhär ;) tack girls,


Kommentarer
johanna L

helt perfekt ledig dag! :) tack för den!



love you baby!

2010-08-13 @ 18:15:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0