GOTT NYTT ÅR



inget mera 2010. bara 2011. bara massa bra. tack för ett fint år mina kära! ♥

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jajamen :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga förra året.. vad jag minns, haha

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
japp! babyboom iår ju

4. Dog någon som stod dig nära?
ja. missemjau <3

5. Vilka länder besökte du?
cypeeeern, världens galnaste resa

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
söööööörkort

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
10 juni

8. Vad var din största framgång 2010?
fick ta studenten, kom på att jag är fan en toppentjej, köpte en lägenhet

9. Största misstaget?

''ångra aldrig det som en gång fått dig att le''

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jag är skadad hela jag, hihi

11. Bästa köpet?
lägenheten helt klart.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
bara vettiga saker faktiskt

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja massvis. student, lägenhet, ett till jobb, mina fina nära & kära

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
danza kuduro, we no speak no americano, för vi har tagit studenten

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och tror jag. fast har mått himlans bra :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit ledigt idag så jag kunde ha åkt upp till säler och härjat lite. fast nä. money och fina vänner hos mig slår nog allt ikväll!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
funderat. fast ändå inte. kommit fram till många bra saker ju

18. Hur tillbringar du julen?
hos mormor & morfar med min fina släkt ♥

19. Blev du kär i år?
har inte haft tid med sånt

20. Favoritprogram på TV? 
alla serier jag glor på.. ALLA

21. Bästa boken du läste i år?

min dagbok. fantastisk underhållande, hähä

22. Största musikaliska upptäckten?
oooooj, ja alllt som låter

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
fick tillbringa dagen med välmående familj.

25. Något du önskade dig men inte fick?
nope

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
''det var fest hääär med massa trevliga folk, mina vänner är väl för bra! vissa var här längre och vissa kortare. mina bruds, säterpojkarna, klasspojkarna och sen lite uddisar. nya som gamla :) sing star, dans, shotrace, dansa på bordet och allt som hör en förfest till! sen in på s2, TACK SOM FAN NI SOM VAR MED OCH GJORDE MIN KVÄLL OCH ALLA SÖTA PRESENTER! ♥''

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
det är tvekis faktiskt, men kanske nån liten grej såfall

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
skön

29. Vad fick dig att må bra?
bra musik. fina vänner och glad familj.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
woow, skulle kunna tänka mej flera. i mina drömmar

31. Vem saknade du?
en tjej och en kille.

32. De nya människorna du träffade?
otroligt sköna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0