friday night cool.

jag har bara så jäkla svårt att bli arg nu för tiden. good girl, fast är lite drygt.

ikväll har vi varit hos pappa och ätit mat, firat mig litegrann. jag fick bidrag till studentveckorna, vilket verkligen behövs. var det enda jag önskade mig också. sen fick jag revaxör i örat för jag har typ en vaxpropp eller nåt annat läskigt som har flyttat in i örat och gör apont. sköljde örat med varmvatten sen också, lite knäpp känsla, men ganska skönt. så nu känns det lite bättre i örat, men det är inte helt bra. nåt som inte heller är helt bra (och när vi ändå pratar ont) så är det min axel. nu får jag inte äta nå mer tabletter, så har ondare nu än imorse. menmen. sen blev det lets dance, en liten promenad med min söta bror, film och nu ska jag läsa engelskabok och lägga mig. jag tror min bror redan sover. vad jag älskar dessa lugna fredagar.

jag jobbar imorgon, och sen är jag redo för fest! för jag fyller ååår :)
sov gott, puss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0