2010-11-30

för några veckor sedan införskaffade jag mej en snygging. som ska få göra mig sällskap på juldagen. med guld acc. och röda läppar. direkt jag såg den på väggen tänkte jag: ''jag''



den är däremot nerpackad nu, tillsammans med andra nya saker som ska få nytt boende. idag kan jag tala om att det är prick 1 vecka kvaaaaar! :):):):):):):) har väntat uuuur ju. packade 3 till kartonger igår och har ändå grejer kvar att packa ner. köpte även julklapp till mej i förrgår. en dammsugare, dammsugarpåsar, en kaffebryggare och en vattenkokare. kul med dammsugarpåsar i julis, hähä. 
ett till duschdraperi också.. ett vitt med volanger. så jävla gulligt. det kommer bli så fint hemma hos mej!



nu ska jag duscha och sticka till jobbet! hard working girl längtar till helgen. 

..hej förresten! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0