min lördag



på lördagen var jag i blge hela dagen. massa affärer, massa handla. ska visa sen min fina nya tavla o mina ful/fina byxor, mitt skärp, fina väska o tunika.  

kom hem på kvällningen o kasta mig i duschen efter att ha bestämt mig för att gå ut. jag var lite skeptisk till att gå ut efter en spritkväll o att det var med nya människor, men lika sköna människor denna kväll. gjorde ordning mig o åkte in till stan, mölade kebab o drack rosie. vi var hos lina innan vi tog bussen ner till stan. lyckades slarva bort mitt busskort så fick lov att åka olagligt! haha, eller? där försvann nämnligen min kväll litegrann.. s2 kommer jag ihåg lite av början av, sen kommer jag ihåg när jag kommer hem o häller ut halva dansgolvsconfettin bredvid sängen... resten av kvällen då? hahah, skrattade som en tok. hade du också fullt i sånt innanför tröjan camie? ;)

hur som helst så var det grymt kul! jag var ett praktexempel på hur man inte ska vara på krogen enligt s2s nya regler, men jag hade bara varit så himla glad o trevlig! så det var väl tur :) jag är ingen gris. har faktiskt haft en av dom bättre helgerna på länge. jag tror att man behöver lite förnying ibland, trots att man vet vart man har sina hjärtan. det kommer garanterat bli såna här helger framöver också :) tack till alla godingar som delade den med mig!

ps. jag ska sluta fyllesmsa .ds



Kommentarer
camillaaaa :-)

ja amanda! det hade jag! fullllttt! & allt tack vare dig ;-) hahahaa!

2010-10-04 @ 23:56:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0