SHOW ME WHAT YOU GOT

fick fina besked idag! hoppas jag får likadana på tooorsdag! :):):):)

var till doktorn igår, blåsor i hela halsen. inte alls skönt. men det syndes inget på provet jag tog, så jag får ingen pennecellin (stavning?) inte kul. så fan vad onödigt. men äter och dricker så mycket mjukt jag kan. haha. var till m&m o fikade i flera timmar, sååå himla mysigt!! sen in till kupolen för att fixa lite ärenden, sen hem på handbollsträning.
skönaste girlsen ever! tränade in en ''kungen'' igår. en uppväsling från skytt till mitt. dom hade tusen namnförslag.. pizzan, gurkan och massa mer fula. men vi hinner! vi hinner döpa fler! helst ville dom lära sig en ''gurkburk''...men dom får vänta nåt år till på det :) dom ville göra det för

''amanda!!! vet du?? en som är med på robinsson, o kallas löken!!' haan, han har art handbollstränare här i gustafs!!''
''jaa, jag vet, han har vart tränare åt mig''
''vaaaa??!! ööööjjjj, coooolt!''



nu ska äta, inventera butiken, sen åka in och nattjobba! vi bygger om butiken, så idag blir det jobb efter stängning! puss


Kommentarer
♥ Anna Olsson - Bloggdesign & Foto, m.m

haha vilka sötnosar!

2010-10-12 @ 14:31:34
URL: http://akolan90.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0