YOU'RE A LOVEKILLER

goooooood morning!
fick sovmorgon imorse för att min snälla mammut ville köra mig till borlänge. skulle egentligen ha åkt på 9 bussen in, så hade klockan på 7. men mamma sa att jag skulle ställa om klockan.. tack! :) dom timmarna satt fint. känner mig faktiskt pigg! :) fast ska väl inte säga för mycket för då smäller väl tröttheten till, haha. sitter iaf på jobbet nu. har rensat kylskåp, sopor och diskat lite. kände att jag kunde göra det nu när jag inte ska jobba på ett tag.. känns riktigt tråkigt :/

går inte på nya tiderna förns 22 nov, så kommer typ bara dra varannan helg nu igen. buuuuh. så vad ska jag göra i veckorna??? joooo, jag ska ta tag i det förbannade pluggandet. nu SKA jag. och så ska jag ta upp träningen igen nu när jag är frisk! fint det! :) och så ska jag kolla på lägenhet, åka till stockholm på mässa, kolla nya smyckeskollektionerna, ha byloppis, åka på handbollscup.... oj, det verkar som om dagarna kommer gå ändå! :)


igår fick jag hem lite tjejer efter jobbet! världens skönaste tjejer. ibland prickar allt så rätt bara! vi spelade spel från kl 19-00.30. HAHA! helt galen man blir! det blev nästan slagsmål? nääää ;) ingenting vi gör med alkohol i kroppen iallafall.. åt massa göttit och skulle egentligen ha gjort ansiktsmask och grejer, men det blev inte så. för när spelen blev slut berättade vi massa läskigt.... hoppas alla kunde sova inatt ;) tack för en fin kväll! det gör vi snarast om! och stolta kan vi vara över att ha haft en tredje nykter helg på raken! puss på er


Kommentarer
Amanda

Tack för en suuper rolig kväll, de måste vi somsagt göra om :D puss

2010-10-18 @ 00:24:56
URL: http://amandanorell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0