ärligt är härligt

kan bli skönaste lördagen på länge! har legat nerbäddad under mitt stora duntcäke i soffan i några timmar redan. nu är hösten här för det är snorkallt inne! tänkte ta mig en promenad när jag kom hem, men hann ner här först, och nu resr jag mig inte härifrån ;) godis, film och nåt gott att äta blir det. och alla ni som ska ut får skaka lite roompa åt mig med, och ni andra får ha det lika mysigt som mig! hihi

imorn är jag ledig, och då blir det antingen gårdsauktion i svärdsjö eller städ/rens och fix dag här hemma. kan behövas nu när vi snart blir en till i familjen! en sväng på gymmet och kanske en bio till kvällen.

puss


Kommentarer
jenniferk

en till i familjen? har jag missat ngt?

2010-09-05 @ 02:33:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0