lördag.

igår gick jag ut med tjejerna!

vi var först hemma hos tilda ett helt gäng. undra om vi var 18st som mest? :) sen runt 11, sen droppa folk av mer mot utgången skulle göras. men vi mötte upp dom nere på s1! det var riktigt trevligt där, med fina glaskras, skratt, korvskrik, trånga toabesök och goda drinkar! något utöver den vanliga cidern eller kvällens öl, ni vet ;) kändes faktiskt lite lyxigt
så jävla snygga, sköna, roliga, fina, genomsnälla tjejer ni är! tack för att ni hjälpte mig göra kvällen 100%

sen bar det av mot skrubben för sista timmen och träffade massa trevligt folk där med, men brudarna delades upp! och då kom johanna till stan efter sin morfars 70års kalas! det gjorde kvällen helt perfekt! :) det kommer lite bilder sen. och nu hoppas jag att ni hade en lika perfekt lördag som mig!

idag har jag legat i sängen tills ett! kikat nhl, köpt godis och nu förflyttat mig till soffan. ska ta mig ut i solen lite senare om den håller sig kvar och regnet borta :) puss



Kommentarer
johanna

min perfekta kväll toppades med dig där på slutet också! :D

2010-09-20 @ 15:49:50
lucke

Hejsan, gjort idag? :P

2010-09-20 @ 16:16:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0