I'm on the edge of glory

Idag har jag varit ledig! Har haft körlektion på morgonen, typ sista! wihoooo!
Sen hjälpte mamma mig att handla mat, kräftgrejor till imorn osv. Och nu har jag precis bakat klart en äppelpajsform till imorgon, hoppas det räcker till alla, haha. Och plockat ihop allting som ska ut dit imorn! Mat, grejer till lekar, alkohol, musik...osv. Ska dra ett städryck och slänga i en tvätt innan jag ska ta mig ut på en springtur och sedan färga håret! Vem säger att man är ledig en ledig dag?!


Jag har alltså kräftskiva imorn, och jag är så sjukt taggad! Har också liten koll på hur många som kommer, men jag tror inte det spelar någon roll, för det blir lite vad man gör det till, och jag tror det kommer bli grymt!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0