gille listor

Hur gammal är du om fem år? 25. wow! fan vad fränt

Hur lång är du? 175. never wear high heels

Vem ringde du senast? mami

Hur löd ditt senaste sms och till vem? ''skriver lista till ikea, hihi'' - mami

Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms. men har blivit lite mer för att ringa nu på slutet

Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? inget av det. separerade

När såg du senast din mamma? i söndags

Vilken ögonfärg har du? blue

När vaknade du idag? 8.30 somnade om 11 och vaknade 12.15 

Vilken är din favoritplats? på dansgolvet. och ute i solen på sommarn

Vilken plats föredrar du minst? sjukhus

Var tror du att du befinner dig om tio år? precis på rätt ställe

Vad skrämde dig som barn? mörkrädd som få

Sover du med eller utan kläder på dig? nude

Hur många kuddar har du i sängen? 4 fast vaknar med 2

Har du någon gång spytt på fyllan? en gång tror jag. på p&l.. otippat

Är du social? inte när jag ligger hemma i min onepiece i mitt soffhörn

Vilken är din favoritglass? gillar inte glass, men om jag måste välja så är det nog nån från gb

Tycker du om kaffe? beroende

Vad dricker du till frukost? kaffe eller juice. eller både och.

Kan du spela poker? näpp

Är du en beroendemänniska? av flera saker. det är bra tror jag

Känner du någon med samma födelsedag som din? tror inte det

Vill du ha barn? har sagt sen jag varit liten att jag inte ska ha några barn. men det verkar gå barn-epedemi i världen, så hoppas den går över så jag inte ångrar mig.

Har du någonsin åkt ambulans? ja, fast bara som stöd

Vad spenderar du helst pengar på? mat. haha sockis

Vad var det senaste du stoppade i munnen? halstablett

Välj ett ärr på din kropp? en jack på magen från när jag blev klämd i en overall i sömnen

Kan du byta olja på bilen? 3 år och kan själv

Har du fått fortkörningsböter? massvis. ska aldrig bli dj

Vilken var den senaste bok du läste? kokboken, hihi

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en 'to do' lista



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0