white gone black

det är liiiiiiiiiiiiiiite ovant, men jag är himla nöjd! såna jäklans ryck jag får!
började med att tvätta mitt nyfärgade blonda hår med silverschampoo. det blev blått!
då blev jag tokig och åkte till tempo som inte hade hårfärg, sen vidare till rusta där dom hade färg. var så nervös på mig själv så jag köpte en piggelin i regnvädret och trampade hem. jag skulle bara färga underhåret tänkte jag. och det gjorde jag, men när jag skulle tvätta ur det så blev resten av det blonda heelt grå/svart........så jag drog av världens asgarv för mig själv framför spegeln och sa bara ''jahapp'' och hade i resten av färgen i håret.
och se så fin jag blev! 


Kommentarer
Martina

Jättefint Amanda!!!

:)

2011-05-04 @ 08:57:42
URL: http://newflowertoday.blogg.se/
johanna L

haha va rolig du är, super najs blev det iaf! =)

2011-05-04 @ 15:28:31
sandra g

wooow, snyggt du =)

2011-05-09 @ 14:26:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0