finfina turkosa

hallå där!
idag har jag varit lite effektiv på min lediga dag (som alltid, haha) först var det personalmöte 8.30 i falun, gick några ärenden, vidare till körskolan och gjorde ett prov. check! satt sedan där i tre timmar innan jag gick hem och lagade lite mat. eller det blev rester från igår... sen fortsatte jag plugga hemma och slängde i tvätt och disk och bakade en kladdkaka! hittade den här fina turkosa bakformen i silikon från ikea här om dagen, den hade jag gärna bakat i idag :) urgullig, fint med färg och toppen med silikon så det lossnar ordentligt! 

nu ska jag fixa lite till tills sarah kommer från frissan och vi ska till kupolen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0