så jävla konstig egentligen.

kan ju inte bestämma mig. har provat mig fram men jag tycker inte att det passar mig själv att skriva ord med stor bokstav i början. jag tycker det är så himla fult här hos mig. eller vart jag är skriver det. skulle helst skriva det överallt. och speciellt mitt namn. eller namn överhuvudtaget. 

Amanda - amanda
Orvar - orvar
Rut - rut
Kerstn - kerstin
Olivia - olivia
Hej - hej
Du - du
Vindruvor - vindruvor
Bil - bil
Party - paaaaarty
Jag har en fin lägenhet - jag har en fin lägenhet


ser ni? jag tycker det är så mycket snyggare med små bokstäver. jag vet att jag är puckad, inte alla getter hemma, inte alla bestick i lådan, några hästar på grönbete, hissen går inte riktigt ända upp....men sån är jag! hä hä hä 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0