söndag.

söndag - och jag sitter på jobbet och hinkar kaffe inför några timmars jobb!


var ut nykter på krogen igår - vilket inte var igår man var nykter på krogen, hähä. märkte iallafall hur otroligt fokuserad jag blev på alla som var onyktra. jag kollade hur dom dansade, vilka dom pratade med, hur dom kollade på mig, undrade vad dom tänkte, störde mig som fan på hur mycket glas det fastnade under skorna..kollade hur stressade bartenderna var över fulla människor som skriker på dom, hur ofräscha toaletterna egentligen är, och hur garderobspersonalen är förbannat otrevliga, fick mig ett gott skratt åt en utkastad kille som skulle disskutera med vakten, hur flickvännen blir förbannad när pojkvännen dansar lite för nära hennes kompis och ger igen genom att dansa ännu närmare med hans kompis, fastnade faktiskt med blicken på en het karl. men jag gick även runt och bara log åt tillvaron med min finaste vän!! (som förövrigt också log hela kvällen)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0