annars gåre bra NU!

mys igår med älsklingen efter jobbet. var kul att jobba igår, för det fanns så mycket mer att göra än bara gå runt och vika alla jeanshögar tusen gånger. för det kom ju massa varor å grejer som man fick lov att packa upp och greja med :) men nu är jag ledig tills nästa helg. och det ska bli skönt faktiskt. sommarschema fick jag igår också, det var väl mindre kul, eller haha. egentligen inte, det är väl bara för att jag inte är van med att jobba så mycket som jag tycker det kanske, haha. men fyfan jag kommer bli stenrik!! underbart.

ikväll blire iaf utgång, antingen på s2 med sugarplum och nåt mer band, eller så blire flamman och dans ihjäl sig! :) vi får se vad man är sugen på till kvällningen, men det kommer iaf bli galet måna vänner ute ikväll, vilket gör det ännu bättre! men innan någong utgång, så ska jag gå ner och slänga ihop en kladdkaka, för mormor&morfar kommer hit, och andra är här också, men vi ska iaf börja i garaget idag, för nu snarty lär vi ju börja bygga ;) gud vad roligt allt blir! har någonting att se fram emot nu, och det gör våren ännu bättre. är bara träningen som saknas, men annars gåre bra NU!


Kommentarer
JOHANNA

det blir flamman och dansa ihjäl sig ;)

2009-04-10 @ 14:38:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0