fan vad jag kan!

haloooo!
sitter här i min ensamhet, inte en själ är hemma. eller jo, katterna. men ibland är dom inte så roliga och prata med, haha. är hemma idag pga en sjujävla migrän imorse, vilket är lite bättre nu, men inte helt bra. frustrerande tycker jag när vi bara hade kortdag och allt. men nu får jag iaf sista chansen att göra klart mitt argumentations tal. visst låter det skoj? näej. det gör ju inte det. men det är nog bäst jag sätter fart, för sen ska vi iväg och handla och då vet jag att jag inte kommer få nåting gjort.
för det fick jag ju inte igår heller, för då städade jag ju rummer hela dagen, blev inte klar förens halv elva. men då var det så fint, luktade så gott och det var rensat och garderoben var fixat. fan vad jag kan! nu får alla kläderna plats ju ;)

det var som jag trodde, mamma messa nyss och hon tyckte vi skulle åka in och käka lunch i stan och handla mat. så nu måste jag sätta igång på riktigt!

puss! ∂


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0