för det har vart toppen!

yes! nu är det klart, fast det blev inte imorn. utan på torsdag! då drar vi till stockholm :) martin, johan, emelie and me! vilket gäng, haha. och skoj kommer bli med en tripp som inte har några krav, bara massa tok. har skissat klart på tattoon nu, så ska jag bara springa in imorn på stan och kika när dom har tid :) galet roligt. emelie, du måste också!



hitta en mysig bild på mina skruttisar också. när dom var sådär små så dom fick plats i en fotölj och två kuddar, just nu bakom mig så ligger dom i en varsin fotölj och kuddarna på golvet, haha. dom fyller snart ett år också, faskien vad tiden går fort nu. har redan gått mer än 4 månader på detta år. men jag klagar inte, för det har vart toppen!


Kommentarer
clarus

åh skulle de inte va gött om alla kunne åka till tryil! och va haru hittat för tatuering :P

2009-04-14 @ 21:56:38
Anonym

min egen tatoo :)

2009-04-15 @ 11:29:37
emelie

jag ska hitta en jag också:) din kommer bli kanon snygg ju:D iihhh!

2009-04-15 @ 12:31:59
clara

jag vill se :D

2009-04-15 @ 13:26:13
joohannnnna

jag kan följa med dig och hålla handen om jag är ledig ;D

2009-04-15 @ 21:39:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0