fy fan vad underbart!!

halooooooooo :)
sitter i skolan och ska snart gå och käka.. jag ochs emelie såklart. vi sitter ihop nu för tiden känns det som. inte för att det gör nåt, men. haha. tokunge.
prov hade vi idag också, och jag skrev och jag skrev så jag hopppas jag klarara det iaf, men man vet ju inte eftersom man måste skriva typ tusen grejer på varej fråga. men det är bara att hålla tummarna. det gjorde jag då med matten, och den klarade jag ju så det var ju skönt. och byggteoriprovet har vi gjort också. skönt med några avcheckningar på skolistan iaf!

ska iväg och jobba sen också för att therese och johanna är i sthlm, och tessan på sjukhuset. och då kan ju inte lisa jobba själv, så jag drar in och håller henner sällskap och säljer lite jeans! gött mos

städade mitt rum igår, och fixade min garderob så jag får plats med alla kläder. för dom ligger mest på golvet där hemma, och mamma tycker inte det är så roligt. inte jag heller, och speciellt inte martin eftersom han alltid hittar nåt mysigt att kliva på, haha. men nu blire fint som snus och kläderna hänger i sin prdning och golvet blir fritt!

imorn äre dags för bygget för p&l. eller det börjar imorn, och kommer hålla på minst 2 veckor. och det blur ju galet skönt att få göra nåt roligt, plus att det är nere vid murarna, så man blir ju inte ensam och folk vet iaf vad jag heter! haha. fan va fint, eller vad säger du emelie med en betalt biljett till. och bara för det längtar man ju inte mindre till i sommar heller! fy fan vad underbart!!

nu ska vi käka, sen gå på matte!
puss. ∂



Kommentarer
johanna

vet du? jag kan inte gå på P&L :O jobbar kvällar/nätter den helgen :@:@

2009-04-22 @ 14:55:04
clarabellan

kommer ni ner till mej imon ?:D

2009-04-22 @ 20:07:51
johanna

jag veeet, gick inte att byta bort dom passen heller :S skulle kunna gå på lördagen så får se om jag köper en dags pass då isf. vad händer till helgen? :]

2009-04-23 @ 15:53:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0