som ett barn på julafton

hoppsan! nu har hela helgen gått och jag har bara gjort massa bra :)

fredagen bestog ju av en överraskning, och det kan jag tala om att det var det verkligen, för jag hade aldrig kunna tänka mig det :) dom hämtade mig kvart över sex, då vi gled vidare mot falun. upp på regementet och satt där och väntade på resten av sällskapet.. sen gick vi iaf in på dalasalen där det var uppdukat med en massa bord framför en rätt stor scen. en stor skylt i ingångegn om vad kvällen skulle handla om missade jag såklart, så satt som ett barn på julafton vid bordet och visste inte vad som skulle ske. men jag hittade på menyn där det stog ;)




magnus bäcklund som sjöng tom jones låtar, 3-rätters middag med vin och  världens godaste mat, och bästa sällskapet! kunde inte ha blivit bättre, sen, födelsedagspresent :) thanks again!

Love, ∂ ♥


Kommentarer
CLÄÄRA

galet snygg tunika du snygging! ;D

2009-04-27 @ 13:40:06
URL: http://http:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0