nytt till hösten. för nästa vecka blir det badväder igen?

ja, det sägs att det blir 25 grader varmt i september och badväder.
skulle inte vara helt fel så vi fick ladda upp med lite energi! yes please :)

har vart i borlänge på fotboll idag, lilla kusinen har spelat matcher. vann dom två vi såg, varav ett av målen gjorde hon. det är så man blir stolt, lilla skrotunge börjar bli så stor. eller.. alla dom där småtöserna blir ju stora. hoppas därför på ett samtal senast imorn så jag snart får börja träna dom igen! och helst flera gånger i veckan. det är nog bland det roligaste jag vet. att vara handbollstränare :)

efter det så var vi till kupoeln, för jag skulle köpa skorna. men det var nåt fel på ena skon, så jag la undan ett par i falun som jag ska hämta på tisdag. lilla c ska också ha ett par, för köpte man 2 par barnskor fick man 100kr rabatt, vilket vi kommer få på tisdag. helt great! :) jag köpte dock lite annat så jag fick nån påse med hem, hah.



tröjor och ring, gina tricot
mössa, jc



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0