pink panther

god morgon!..
..för några timmar sen. ska jobba lite idag, sista dagen innan jag är ledig en och en halv vecka. hur skön är inte det när jag har jobbat all the summer? :) jo, hur mega skönt som helst ju!! blir hem att packa och tvätta och städa efter jobbet idag, för imorn ska vi åka iväg till örebro. undra om vi blir borta till onsdag, jag tror det :) det blir tokmysigt ju! bo på 5* camping och träffa gamla vänner! och säkert massa annat bus! jag vet inte riktigt vad som väntar faktiskt :)

igår blev det en lugn kväll. var meningen att det skulle bli utgång i falun, men det var ingen som orkade.. och när det väl kom till kritan så orkade inte jag heller! haha :) så först åkte vi in (en och en halv timme för tidigt) till P&L caféet, jag l & c-b. myste lite och lyssnade på lasse lindh som var där och spelade :) åkte hemåt, då dom på hemmaplan fick nån idé om lyxshake på max!? haha. så vi gled in till max och mumsade lite! sen bar det av hemåt för att se på film.. jag såg 30 minuter, sen somnade jag :) svek smsande gjorde jag också, haha.

senare i veckan måste jag boka klipptid! jag har inte gjort det än. och lite andra grejeer. och så ska jag träna! hela veckan ut!! och så ska vi ju till sthlm, vi brudar :) gå på grönan och tokmysa på uteserveringar! :) och efter det, kanske veckan efter så kommer det att bli en kryssning! en riktigt ösig partykryssning med glada människor! :)

lite update sådär om vad som händer justnu, det kan behövas. om inte för eran nyfikenhet, så för min egen skull så jag har lite koll på tillvaron jag också, haha. ska bjuda på lite bilder sen tänkte jag, som är från när vi var i dalen. dom är ganska roliga faktiskt! :D

puss&kram.
du ville ändra på dig själv och på din värld
men fick då ofrivilligt se att den var seg
livet är en dans på rosor
men det är en dans med svåra steg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0