poliskontroll!

waaaaaaaaaaaaaah!! jag åkte in i en poliskontroll på vägen hem från fotbollen....
mamma skriker i baksätet: jääävlar, poliskontroll! på med bältet mamma! fort som fn
jag: men vadå? vad ska jag göra?????
morfar helt lugn: ja, ta å sväng in här där han vinkar åt dig kan vara bra

skitnervös svänger jag in på icaparkeringen, kliver ur bilen och får blåsa. helt sjukt nervöööös
morfar får blåsa. mamma kliver ur och snackar med dom, (han) män i uniformer gör henne knäsvag!
men detvisar fint på blåsgrejen, då visar morfar leg. men jag hade inget leg med mig. men han fråga inte ens
tuuuuur
däremot gick han till baksätet där mormor sitter, där hon inte nå bälte på sig. 1500kr böter!? nej, hon klara sig som tur var, och det är väl tur att dom kan snacka, morfar och mamma, haha, drog fina historier om raggarblar och sena nätter på vägen.

inga böter, jag var inte full! han önska mig lycka till med körkort, och jag detsamma, för han skulle ha uppkörningn på motorcykel på fredag :) haha

vi skulle ''bara ner till fotbollen'' ''och sen bara hem'' behöver inge leg då för de blir ingen poliskontroll då. ha ha. där fick vi så vi teg. man vet aldrgi vad som lurar bakom vägkorset
det var en upplevelse jag sent kommer glömma eftersom der var min första! men antagligen inte sista, haha.


Kommentarer
johanna

tur du var nykter för en gångs skull :D ses kanske i helgen!

2009-08-21 @ 13:02:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0