patti patti lix

-> today http://www.youtube.com/watch?v=Mu9LTIgTuXU
-
kom inte upp ur sängen imorse för jag hade sån huvudvärk igen. och det är ju inte första gången det händer, och vi har ju vart och tagit alla prover som finns och testat allt. och jag har ju haft en låsning i ryggen så länge, så det berodde på det trodde vi. så mamma skickade iväg mig till en kiropraktor idag.... KNAK! KNAK!
och än sålänge är jag bara stel och det har inte blivit värre :-) så det här får nog bli en grej man ska gå på.
upp till en vecka sa han, och jag kan bli helt bra om jag gör lite övningar hemma osv. FYFAN VAD SKÖNT!!!
-
var hem till mormor&morfar och käka köttfärssås och spagetti efter det
 - världens godast mat - världens bästa dom
-
får se sen om det blir något bygge imorn.. för har jag ont så fick jag inte gå dit. och det är väl lika bra att jag blir bra, och sen sticker ut å jobbar så jag inte får såhär resten av livet. men som sagt.. en vecka :-)
-
träning igår med småtjejerna och det gick bra, men några nya (......) ungar kom dit också, men vad ska jag göra åt det. bara att se glad ut och vara trevlig. hahah
en före det så var vi hos claris och käka hennes supergoda kladdkaka och chokladsås :-)
skönt att hon börjar bli kryis nu! för nu är det inte långt kvar tills nästa helg, mohaha. PATTI PATTI lix
-

puss på alla goa


Kommentarer
johanna

längtar nå så fruktansvärt till nästa helg! :D

2009-02-07 @ 20:07:43
URL: http://johannaaalindberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0