18 februari.

igår fick jag cortison(stavningen)spray för bihålerna. inte för skönt att ha inflammation. och som sagt, det går ju aldrig över.
bihåleinflammation, ögon/öronimflammation, hosta, förskylning, migrän, trött och slut.
och det är ju inte så konstigt heller. för nu har vintern varit lång, inte alltför mycket solsken och bara nu på slutet mycket snö. och man blir ju inte piggare utan solsken!! därför kikar jag nu på utlandsresa. kan tänkas att det händer på påsklovet :) skulle vara underbart!!!

men sen är det ju det att folk vet vad dom tycker men dom säger det aldrig till personen dom menar det till. utan till andra, eller går runt och är tysta om det. jag har kommit på att jag hatar falska människor. man är värd så mycket bättre när man står för vad man tycker eller har sagt. och när man vet att om man skulle få det rakt i ansiktet, att man vet att man kan stå på sig och berätta varför eller hur.
eller egentligen är det mest människor som inte står för vad dom tycker som jag stör mig på!

nog om det. nyheterna.. handlar det någonsin om nåt kul nuförtiden? nej, det enda man hör är mord, våldtäkt elller anant. inte ens foppa är positivt nu när han vill sluta. nej då är han för bra eler för dålig, för gammal eller för... ja, hitta på nåt ni!

jag tror inte det finnsn nånting positivt nu. och skolan kan få sig en spark den också! sug


mandy (och inget hjärta blir det heller)
man måste hjälpa sig själv innan man kan hjälpa någon annan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0