do you recognize my voice?

yes, we do lille gubben.
filmen igår var bra :) synd bara att mitt i faktatexterna i slutet slog dom av dom, smartskaft!
men mys med älsk är alltid bäst <3
sen såg vi nån film på svt1 igår när vi kom hem, har inte sett på svt på hur länge som helst, för jag är inte som alla andra och kollar på andra avenyn. men jag klara mig :) och filmen var bra.. ska bara vara vaken å se slutet nån annan dag =)
-
har hyrt film idag som va ska se, 3st komedier. jag kan itne se skräckisar längre, vet inte vad som har hänt. kasnke för jag är så mörkrädd? haha. skulle kunna tro det. skit, jag måste träna mig! dock vet jag inte hur det ska gå när jag ha en lillebror och pojk som älskar att skrämmas! shame on them om jag ska kunna ändra mig.

film-galen. flera filmer i dagar irad? jag som hatar att kika film? :) äh, det är väl en träningssak.. nu ska jag bara lära mig det där med mörkret, och.. glass! jag tycker inte om glass :s är jag knas? ja, jag är nog det. så det är nåt jag ska träna på också :) fast godis går alltid bra, haha
-
jahapp, nu sitter dom på planet, 10 timmar framåt! fyfan va gött det skulle vara med lite värme! =) eller vad säger ni? skulle det itne vara gött med en resa? där vi bara kan shoppa, sola, shoppa, festa, sola, festa å festa? =) jag tycker iaf att det låter som en toppenidé!!!

men ack, jag får väl hålla mig kvar här i sverige och snön ett tag till.. snön, det blir ingen pulka imorn. ingen kan.. så det får bli en mysdag istället =)
-
nu har bror vart å hämtat en till gitarr hos kusinerna, så nu tjatar han att jag ska komma å spela(vilket han har gjort sen vi åkte till stan för 6 timmar sen) haha!
så det är väl lika bra att jag pallrar mig in dit, så vi kan äta och kolla på lite film sen =)


ciao! ♥ mandy
jag är inte bäst på nåt. men jag är bra på många saker.



Kommentarer
Anonym

den här har jag aldrig sett :) vilka puddingar ;)

2009-02-01 @ 17:50:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0