for the sun

godmorgon alla febriga! :)

mår som en säck potatis, men ändå rätt klockrent!

blir lungt och lungt. plocka lite på rummet (som är ganska behövligt med tanke på klädhögen jag samlat på mig på golvet), bädda rent i sängen (jag älskar den nydoftande lukten av sköljmedel) och rensa väskan..
men det där låter ganska jobbigt, så jag kanske sätter mig med läxboken istället..
..eller så gör jag inte ett skit och blir frisk!
-
men senare ska vi iaf hem till kusinerna och ska fika, för som sagt dom åker ju till thailand imorn!!!!
skönt för dom :) och jag ska vara hus&kattvakt.

sen efter det blire in på bio med martin - ska se den nya valkyria :)
eftersom vi ändå är inne på det ämnet överallt, så blire att se den.
fast det är inte bara för ämnets skull, utan den verkar faktiskt bra :)
-
emelie sticker idag, hopppas också att hon får en trevlig helg.
påtal om helg så sägs det bli fint väder i helgen, så på söndag blir det att bli barn igen!
pulka med grillkorv, varm choklad och massa bus :D

♥ AMANDA
what we do is what you wish to do


Kommentarer
emelie

än så länge är helgen bra:) kommer nog tyvärr inte va hemma så jag kan åka pulka :( see you on monday i hope! :) krya pårej!

2009-01-31 @ 17:06:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0