hey baby! you're a parasite

hemma.
efter en dryg + mycket oseriös idrott! men man kan inte vara annat när man är med emelie :D
jag känner på mig att det kommer bli väldans oseriöst på f&f också. men där lär vi iaf försöka skärpa oss så vi kan get in shape nångång och bli lite mer girlygirley :)

efter det och när bilen startat så åkte vi till falun så martin köpte skorna..
det blev inte dom som han hade tänkt, utan ett par snyggare och dyrare :) haha
poss på min älskling.

såg på that 70's show för en stund sen! vad jag inte gillare.. men det var en skön grej!
''i feel sorry for that little kid. i just want to put him on my shoulders and buy him a balloon.''
tyckte det var assskojj! men man kanske måste se det i rätt sammanhang :) haha


snackar mest skit jag :)
men tänkte tala om en grej som ni nog inte vet...
- att år 2009 kommer det vara 3st 'fredagen den trettonde'. i februari, mars och i november. läskigt!





♥ mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0