säger som sofie - vänd ryggen till, med stil

plugget. plugga. pluggat. jag borde ha pluggat nyss. blev inge av!
men har iaf bestämt att en del. att jag antingen ska skriva en uppsats om häxjakt i sverige, klädernas historia, kvinnorna i historien, eller dinosaruierna.
visst låter det spännande? ;) naat

fixade brors jeans igår, han ville ju inte ha dom som jag hade köpt åt honon, så då fick han följa med till falun,
(vilket han tyckte var otroligt roligt) och prova nya.
så det blev ett par lee, 200 kr på REAN! vi älskar rea =)

så fick sötnöten en mössa, och gissa om han blev ännu sötare i den? <3 japp =) och skooooooor ska vi köpa idag

måste bara påpeka nu också att ingen har pengar. det könns att man skulle köpt lite mindre julisar =) så tråkigt nu när vi brudar är shoppingsugna! eller det är vi ju jämt, men kommer nog bli ännu mer nu när emelie och claris har bestämt sig för att bli lite mer som mig, lite mer girley ;) i love the idea. and i love them. bästa brudarna!

menmen, åter till skolan... företag nu! ..hate it.

♥ mandy.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0