always on my mind!

.....eller om det var jenny? alltså jenny kallur som hanlda av mig igår. haha. det stod jenny på kvittot hade tessan kollat idag. men jag är nästan tusen på att det stog sanna på kortet. fuffla hon? eller vart jag så nervös så jag såg helt jäkla galet? haha. det får bli ett kul mysterium :-)

och jonas.... så mycket behöver du inte överdriva, darra gjorde jag inte :-) bara lite smått nervig!

har jobbat idag med fullt upp.. fy satan vad jag hatar reaborden när folk har vart där och rivit. och mamman idag som gick förbi och slet ner hela jeanshögen... kunde bara skratta åt de. haha! så har jag brottats med dom där satans dockorna, blir ju helt svettig innan det där är klart! :-) men dom blev klara och snygga och vi var riktigt värda våran lön idag!

imorn ska jag jobba igen, en kortis. skönt med det på helger! sen ska jag stanna i borlänge och hem till johannagirl! vi börjar med fix och don och mys tills dom andra darlingarna kommer, för då blire patti patti och utgång på s2! :-) kommer nog bi mycket med folk eftersom det är lönehelg nu också. hoppas :-)

nu känner jag lukten av att grillen är igång, och spetten ligger på! så det blir grilla med lite mys nu så får vi se om det blir ut på en hemlig tripp senare ;-) hihi



Kommentarer
JOHANNA

haha bilderna wtf ;D



nu sitter jag hemma och längtar efter dig, och har lagt vårat vin på kylning! ;-)

2009-07-25 @ 11:37:38
URL: http://johannaaalindberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0