baby, we just happened

gokväll!...känns som det är mycket sena inlägg som dyker upp nu :)

har jobbat idag, är det bästa med att jobba öppning, att man har resten av kvällen kvar att göra nånting på :) har man iofs annars också, men är bättre att sluta 3 än 7. efter jobbet åkte jag med f hem, på kupolen en sväng, sen maxi och hem till maaaat! har käkat tacos allihopa :) sen drog dom andra till säter, då glodde vi på lipstick, äntligen har det börjat igen! wihio, det är så klockrent!! nu slog jag ner mig här en sväng för att chilla lite innan bedtime... då dyker fyrhjulingarna upp, så nu blire väl folk här hela natten igen, haha...

min telefon har kommit nu också fick jag sms om på eftermiddan, men då hade jag självklart inga papper med mig, så kunde inte hämta den idag ändå, så ska in imorn och hämta den :) samtidigt som jag och bror ska shoppa lite. han vill ha chinos. skitungen börjar bli stor...... :)

tänker på den galna helgen som vart! en så sjukt rolig helg! som alltid nu för tiden :):) bara garvar!!!! hahah
 "har det kommit en blond emellan så får hon ingenting", " kopplet är på" ;) & c ville ha hyperstor pung!''

puss.
when i look at you my mind goes on a trip
when you came in you knocked me on my face
feels like im in a race
but ive already won first place
we were never ment to be
baby, we just happened


Kommentarer
camillanorman

klockrent! :D haha

2009-07-14 @ 20:11:04
c.b

haha ja säger bara fleeer sånnahära helgen !

2009-07-15 @ 18:09:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0