i never gonna tell a lie

godeftermiddag!

sitter med färg i huvudet nu, ska snart skölja ur det.. det blir mer svart i botten :) blir sånt liv i mitt hår med lite annan färg än de blonda, så det blir nog bra! har legat i soffan hela förmiddan, tryckt tacopaj och massa jordgubbar och mjölk! det var mumma :) kollade på lipstick forts. och how to look good naked. rätt intresseant det där med kvinnornas syn på sina kroppar. det är så mycket småsaker som ingen annan än en själv tänker på som man är missnöjd med. jag menar är det så att man inte vågar visa sig ute, så tar man väl tag i det? eller det kanske inte är så enkelt. ingen koll faktiskt. men i slutändan blir det ju bra för tjejerna på teven, efter massa pepptalk och massa smarta tips! :) tur det. ska ner till säter ikväll för traktorparad och grejer, det är det enda som händer i säter, den här crousingen, så det kommer nog vara galet med folk.. eller man kan ju hoppas iaf :) och jag i mitt nötskal pajjade ju kvällen igår. skit att jag skulle glömma. menmen. vi ska rejsa också, i bubblisen med claris! wihooo vad hon ska putsa ikväll! sen resten av helgen blire också ner på crousingen, och då blire P A R T Y hela helgen!

igår jobbade jag till 7, gick bra.. sen åkte jag hem och slängde mig i duschen och drog hit c-b för skjuts till stan! :) tack igen! vart hem till e där det bara var massa pojkar. och jag. haha. det blev utång på flamman :) var faktiskt roligt.. och det kanske är sista gången man var där nu? för dom ska ju slå igen nu har jag hört? är de så? aja, det visar sig.. träffade fredrik o co inne där och massa sköna brudar. förutom att min tröja blev snodd!!!!!!!!!!!!!!! min favorit tröja..... du vet den där svarta blanka som du också har, cb? lessen jag!!!! skitidioter. but anyway. på g in mot stan så går grabbarna och snackar massa skit i sin egna lilla värld, då e lägger av en brakskit och glömmer bort att jag är med... ''åh, jävlar! det är ju en tjej med också och smyger bakom dom andra pojkarna...'' och vad vi garva... hahahh. men tur är ju det att jag inte är blygve! ;)

nej.. nu skriker mamma att hennes huvud brinner! så jag måste ner och hjälpa henne att ha ur färgen, och jag måste in i duschen. ha en trevlig kväll hörrni! som ni kanske förstår så ska jag ha det :)

pussis! 
;)
jag vet nåt som inte ni vet



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0