i remember when i lost my mind

godmorgon.
för en timme sen iaf. duktig jag börjar bli. haha.
måste erkänna att jag känner mig bättre. iaf dom stunderna inte febern sitter i. skönt, men är långt kvar....
jag ska ta fram mat på tining nu, sen ska jag läsa lite... och vet ni vad jag läser nu för tiden? mest hela tiden..
jo, körkortsboken! för nu jäklar. jag kan ju köra bil, men jag är så kass på att läsa. tråkigaste jag vet. men när jag vet att det leder till något bra så är det lite lättare :) wish me luck

puss!
g i a d l i e g n




Kommentarer
Johanna

Lycka till med läsningen!!=) Hoppas du är piggare!!

Kram

2009-07-07 @ 22:43:06
URL: http://jlundin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0