idag är det söndag, sista dagen på den här veckan

..så imorn börjar det en ny vecka! löneveckan! den veckan tycker vi om :)

hej hörrni
jag är ledig idag :) oh det är grymt skönt. sov till ett, sen slängde jag mig framför burken tills pizza kom hem, åt mindre än halva, sen upp hit igen, har kastat ut lite bilder från helgen åså. men sen börja alla dryga och så blev jag påminnd om en inte så rolig grej, så blev på sjukt dåligt humör, så tobbe åkte på en smäll, anders med. maria, mamma, helle, andy och tommy fick sig några fina ord.. sen stack jag ut och kutade! sprang vanliga vändan som tar 1 timme! det är så jävla skönt när man är arg! hade verkligen kunnat skjuta alla idag.. haha. grinpitt.

igår var det säter igen, förfest hos sara! var trevligt, men jag var inte alls så peppe som jag hade trott. men mötte upp ompen så han fick tillbaka sin lur iaf. haha. hur hamna den i min väska undrar jag än? träffade jag ens han den kvällen? han kom inte heller ihåg sa han, så det får nog bli ett mysterium..... hur som helst så var johanna hos sara och vi prata gamla minnen, och jag öppna en till cider, så då blev jag lite peppe igen. så jag följde iaf med ner till öltältet och träffa lite folk. men varför smällen? fattar ingenting, var så sjukt nära att slå tillbaka. och det hade ju inte vart så roligt. tjaffs hit och dit, griniga miner, det var roligare i fredags!! åkte hem runt kvart i 2. mor och co kom hem halv 6..... snark! :)

nu är jag ledig idag, måndag & tisdag. det behöver jag!
puss.


Kommentarer
hemlis

du Amanda, det du skriver om ompen att han inte kommer ihåg hur mobilen kunde hamna hos dig.. kommer han ihåg glasklart :):)

2009-07-20 @ 17:39:00
mandu

bra att han minns nu! men sluta nu att vara anonyma och våga stå för er själva :-)

2009-07-20 @ 22:47:17
hemlis

jag kan stå för mig själv, och jag står för det jag säger, men däremot kan inte du det. varför inte bara erkänna att du tog mobilen? för han kommer ihåg det :):)

2009-07-21 @ 15:55:07
jag

gud vad bra att han kommer ihåg det! men jag kommer däremot inte ihåg att jag gjort det. men nu är den ju tillbaka :) så lägg ner nu och sluta lägg näsan i blöt girl.

2009-07-21 @ 17:45:55
hemlis

ja gud ja va bra att det är tillbaka :) kunde ju vart någon annan som snott den, så det va tur ju att det va du som snodde den mandu :) jag lägger min näsa i blöt vart jag vill.. girl ;)

2009-07-21 @ 22:54:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0