keep it moving now

...strax godnatt!
helt galen kväll igåååår! fullast på stället, dansa som en galning, spotta tuggummi på golvet 3 ggr, kommer inte ihåg hur jag kom hem, och var full när jag vaknade.... jag vill göra om det! och inte var det nå fel på sällskapet heller ;) tack alla!
e&f. ni är superhjältar. dom andra, idioter. inget mer om det, det är patetiskt!

har vart hos m en sväng nu på kvällen, farmor & farfar är nere från luleå, så var tvungen att träffa dom lite :) sjuk film vi såg också, hahahh.. jobb imorn, öppnar så slutar 4, riktigt skönt. älskar att jobba den tiden :) sen ska jag åka med f hem och in och skälla på dom på el giganten. jävla idioter, inte ens ett batteri jag ska köpa där... men sen är jag ledig på tisdag och börjar sent på onsdag! :) gött

det blev lite bilder tagna... även av mr bingo. fast dom har jag inte sett än. vet inte om jag vill heller. hahah..
här är några på mig min heta outfit, dom enda jag fått in.


här är klänningen haf köpte på the pearl för 45 kr. fast den har sett annorlunda ut. ni ska få se sen :)

du är het. jag gillar galna kvällar. bästa familyn och friendsen. kopplet är på. puss & godnatt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0