kvällspromenix!

har precis kollat klart lipstick, så klockrent program!!! :) så messa claris, så nu ska vi ut på promenix, jag hon and johannie. kan tänka mig att det kommer bli en massa skitsnack ;) tur att jag bor på mitten, då möts vi här utanför, haha.. imorn lär jag in till stan en sväng och handla massa smått. nu när kameran är fixat så blir det bara smått. typ sånt där tråkigt som man behöver ha, men som är tråkigt att handla. hah. sen imornkväll kommer mini hit, och vi ska gå på logfest hos morbor, dom är hemma från usa :) mycket trevligt! justja... måste komma ihåg att bränna skivor! med lite skön sommarpartyoldmusik på :)


kan man vara blyg i smyg?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0