och det är ljust vart än du ser

godmorgon!
eller det var iofs nån timme sen, har hunnit ätit en bulle och druckit päronsoda :)
är sjukskriven.. eller vad det nu heter. sjuk och hemma från jobbet är jag iaf. och det suger. jag vill jobba. men jag kan inte. feber, huvudvärk, örvärk, hosta, snorig, penicillin, nässpray, halstabletter..... och allt det andra som hör till, passar inte in på jobbet bland kunderna. och inte jag heller i detta läge när jag inte kan prata eller le överdrivet mycket.

grillade på logen hos morbror igår. eller dom andra gjorde. jag låg inne. gick ut och käka. sen in igen. sen var det fest vid båtklubben men jag låg kvar i soffan och kikade peter pan med småbarnen. sen däcka jag på en madrass efter att ha borstat tovor och läs en saga som inte blev längre än 5 sidor.. hah. tur att skruttan somnade.

nog om det bittra. tur att jag inte är så bitter :) för lika bra att bli helt frisk när jag jobbar nästan hela resten av sommarn och vissa andra är lediga.....

puss&kram / mandii



Kommentarer
clarabella

men hallå vi älskar väl att jobba när alla andra glassar? we gonna be richbitches ;D

2009-07-06 @ 13:00:55
dåålig update

2009-07-06 @ 17:29:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0