om och om och om igen

00:41 är klockan
och jag är dötrött. precis som igår. men då somnade jag inte på 4 timmar. hur drygt som helst. ska råläsa bilboken nu så jag somnar i den. ska upp tidigt imorn fast jag börjar 13. ska träna och greja innan. och boka klipptid. jag ser färjävlig ut i håret efter alla hemmafärgningar. vet inte riktigt varför jag inte gått tilll en frisör på flera år, bara gjort massa hemmapul, kanske för att jag tycker om och greja. jag vet inte :) men imorn ska jag boka!

har vart i falun en sväng ikväll efter jobbet. det var crousing, eller om man kan kalla det för det, jag vet inte. det går inte att jämföra med säter iaf :) iofs var det dåligt väder, lite bilar och folk i falun, men iaf. det är kanske det som gör det? toppenbrudarna var iaf med, och det var väl huvudsaken!

shoppade lite efter jobbet också, en ny tunika som precis kommit in i butiken, jag var den första som köpte en :) sen såna wet look leggins. har leta men inte hittat såna blanka som jag velat haft, men nu gjorde jag det. eller någorlunda, dom duger :) blir att inviga det nya imorn! har tänkt jag skulle slänga ut bilder. men ha ju ingen kamera.... blir till att köpa en nästa vecka :) en mycket behövlig sak!

hittade några gamla härliga bilder på morfars kamera, jag lägger ut dom istället för inget :)

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0