single ladies!

..vad jag hade skoj igår! : )

började med en dag på jobbet som var crazy. mycket mycket folk i rean. efter ett x antal sms från johanna, där det stog att hon sakna mig (happy girl me) så satt jag äntligen i bilen påväg till henne :) efter lite skvaller och uppdateringar så kasta jag mig i duschen och vi var i full gång med att välja kläder! och det gick rätt fort faktiskt, eller vad säger du johannie? ;) vi ar ju sminkade, påklädda, supersnygga och hade druckit 2 glas vin innan dom första rullade in! det gillar vi! :) galna trevliga människor på förfesten skulle ner till s2 :) kvart över 8 var johanna och jag askalas! kan klockan faktisk gå sakta fast man har roligt? ja! det är bevisat. hahah. chokcad johanna. NER MOT KROG! när vi kom var det rätt dött.. jaha... kul.. men efter en sväng på dansgolvet, en stund i baren så var det nästa gång fullt på dansgolvet! :) det leddes igår av ingen mindre än: DISCO-KJELLE! haha. skön där. eller jennie? en sak som är lite tråkig bara, är att det inte går att duscha hos johanna än...... undra varför. jag tror jag vet. allt glas. från den trasiga lampan. boring shit det där.

jobbigt att gå upp imorse var det, men det gick efter en massa snoooooz. rostisar med skinkgegga med johannie, sen iväg med all pack till bussen till jobbet. jag somna. höll på att missa att gå av. haha. men fick gå hem tidigare, så skönt! :) och snart kommer clara hemåt med en film som hon har hyrt. det blir mys med lite skvaller och film med brudarna. och camilla. hon ska langa lite söta bilder. haha. galet mycket kort vi tog! så de ska va :) tack alla som gjorde min kväll

''du känner fööör många''
: )


Kommentarer
camilla

toppen kväll! (Y) tack för sällskapet bruden! PUSSS!<3

2009-07-26 @ 20:17:02
jennie

vi gör om de snaaaaaaaarast ;)

2009-07-26 @ 21:15:31
JOHANNA

superduperkväll! :-) så perfekt allting, puss älskling <3

2009-07-26 @ 21:19:00
URL: http://johannaaalindberg.blogg.se/
emelie

bästa. tack alla!! :) love you babe!

2009-07-27 @ 01:13:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0