speak and say

godkvällis.
jobbat idag.. snoozade klockan lite för länge så fick fixa mig på jobbet, gömde mig i kläderna när jag och mini käkade frukost i gallerian, haha. men det löste sig tillslut när locktången var med i väskan! hade så bråttom så min matlåda fick ligga kvar på tallriken med en påse runt och ner i väskan, haha. men det gick fint det med, pyttipanna :) mumma.

har kommit hem från bion för ett tag sen. såg ice age 3 med f :) skön film!! fast ettan har nog vart bäst. sen såg vi mamma mia, typ snabbspolning 3 ggr om. sen åkte dom och då slängde jag i mig lite thaimat dom hade ätit förut. nu ska jag bädda i sängen, för har städat mitt rum, sen blire att slänga ner sig och ladda inför en helg med massa skoj och som börjar med en ledig dag imorrn! :)

godnatt.
all dots and lines that speak and say: what we do is what you wish to do

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0