barappapapaadapaa

godkvällis.
kom hem från m för en stund sen. vi kollade ice age som jag hade med mig. synd bara att det var dålig kvalle. men sen blev det nån krigsfilm, precis sån som han tycker om. haha. sen åkte vi räääceraudi och kramades :). jag slänge ut katterna och in med en pizzabit i micron. vart så förbannat hungrig. fast det blev bara några tuggor, sen fick sopen resten. vad är det för fel? ...jag känner iaf min springtur i rumpan redan.. bullerbacken is the shit! hah :) imorn om det regnar blir det nog ikea. efter mötet. mötet. justja. läskigt. blir det inte regn vet jag inte vad det blir resten av dagen. jag är ju som sagt iaf ledig!! det är lön på fredag, jag blir rik, och fy satan vad många körkort jag ska taaaaaaaa för dom pengarna!

nu blir det teoriboken, vetekudden och winnerbäck <3
sleep well my friends.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0