en gång till så har flowet i händerna!

halloj! :)
dagen igår började med en sjukt trött amanda som skulle dra sig mot jobbet.. suck. var så sur när jag kom till jobbet. men det bättre efter ett tag då lisa börja toka sig! blir så glad av henne, haha! men nu har hon gått på semester och vi önskar henne en galet skön sådan, det behöver hon! började iaf med att jag ska öppna en kartong och skär upp hela jävla fingret, fortsätter med larmning och kör ner fingret i lådan och får en såndär larmnål uppkörd under nageln, så jag börjar tokblöda...... åh va rolig den här dagen blir tänkte jag. men det gick bra. vikte jeanshyllan som blev tokfin, drack kaffe och åt jordgubbar! sen bytte jag om och sprang mot tåget, skulle ju diretk till säter.. fulla väskor som är toktunga, men hinner. sätter mig på tåget... som går mot ÖREBRO!? vafan, jag som skulle till säter tidigt. men nej. får kliva av i borlänge och ta bussen som går 20.00. SUCK!!!! och självklart ska alla människor krångla så jävligt när man har bråttom, så det tog ju aplång tid! och nej.. det är inte slut än. mitt i allt så skickar emelie ett sms och säger att claris inte ska ha den blommiga klänningen. NEHE? därsitter jag med min skeppsklänning, tygskor och sjal i håret... pinsamt! så får byta om på bussen, som är tokfull! och tanten bredvid bara skakar på huvudet och asgarvar!!! hahhah. jag med nu när jag tänker på det. rätt diskret var det ju iaf..

men är sen väl i säter, går ner på toa i lokalen, upp på stan och möter tjejerna, sen blev det glidaaaaaaaaaaa bubbla! och gud så trevligt det var.. och trångt? eller jag vet inte, för jag satt fram i knät på emelie! haha. tokbra claris är att köra, nog för att jag skrek när vi stog i uppförsbacke då bilen rullar bakåt mot stänglset. vi klarade oss! tokhärja genom hela stan och kliver ur bilen för att fortsätta festaaaaaaaaa! emelie min guldklimp, hur många gånger kissade vi? jag tappa räkningen efter 4 gånger på en kvart. haha. in i bilen med pojkarna, in på stan, kissa lite mer, ner på gruvplan, in i öltält och dansfloor, dricka massa bärs, kissa lite till, emelie drar, serious talk! dansa och härja ännu mer. upp på stan för att möta nötter, in i öltält tills dom kastar ut oss. i bilen hm rycker jag till av att det ringer i min väska... men det är inte min telefon?!! haha. då är det ompens telefon i min väska? jag vet inte hur eller varför, men han ska få tillbaks den ikväll, haha......full som en kastrull och stup i säng!

helt galen kväll igår, som vanligt när jag är ute nu för tiden! hahah :) livet leker, mina vänner! titta och skratta :)



vi ses i dimman ikväll igen! ;)
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0