CASIO, EXILIM

hej där!
vaknade med sveriges värsta jävla huvudvärk. 8. men sjukamn mig så blev hemma. vaknade nästa gång 2. då ringde morfar och fråga om vi var hungriga, och det var vi. jag och min bror. mamma var i stockholm. så vi åkte dit och lite mat i oss, snacka lite skit och la oss i soffan. sen skulle morfar lämna in ps cykel på lagning, så då följde jag med in till stan, jag och mormor skulle gå på handelshuset. men det var semesterstängt. mitt i sommarn när turisterna är här? osmart där. vi gick in på expert och lämnade in min kamera på samma gång. och det var ju inte så roligt.. 1500-2000kr skulle det kosta att lämna iväg den på lagning, och grinig gubbe vare. men m&m stod och pratade, så jag kollade runt lite :) blev kär i en rosa ny, samsung. men blev inte så förtjust i zoomen, så njä. den blev det inte. men sen kom den andra säljan och fråga om jag behövde hjälp, så då rekommenderade han den här. i silver. nej, va tråkigt!!! jag ville ha färg. ''ja, men det är lugnt, den finns i rosa också!'' :) och den blev det.. eller lila står det att den är, men man får nog välja själv, haha :) himla söt är den iaf, och mycket bra bilder blir det! min bror tyckte väl att ansiktsidentifieringen var collast. jag med måste jag erkänna, hihi. så nu har jag en kamera igen, så nu ska jag visa allt jag pratat om men inte kunnat visa :)

har precis kommit hem därifrån, så nu ska vi beställa pizza och kolla på lipstick. blir en lugn kväll! :)
puss på den.


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0