if you seek me

jajamensan, i säter har vart himlans mycket. och då har vart hos mini. vilket var ca tusen år sedan, så jag nlev tom gäst när vi skulle äta.. det var jag inte sist jag var där. och nästa gång ska jag fan inte vara det heller. för jag plockade ur diskmaskinen och diskade faktiskt igår.. nog för att det stog på helt fel ställen, och jag vickade ur besticken i hela lådan, men det blev gjort iaf ;) då blev nog mamsi maria glad eftersom hon är så tjockis! eller vad tror du banny? :)

på tisdagen var vi vid volleybollen, och vid båtbryggorna. vi skulle inte bada.. utan bara dricka massa vin! och massa vin, det blev det :) men jag blev så himla sugen att bada lite.. inte för att vi hade badkläder med oss, men bada i trosorna för dom skulle torka fortast, så gick ju finfint :) fast jag vet dock att det är från den kvällen jag har fått min förkylning eftersom jag blev ganska fryssen på hemvägen när vi stannade och vattna på kyrkogårn, då jag lyckades slå på vattnet med slangen utanför vattenkanna, så fick mig en liten dusch där också med kläderna på :) fy fan vad jag kan! och vad vi skratta.. haha!! fast iofs så var det nog från dagen efter också... då vi låg påstranden och hade det galet skönt, tills vi hörde åskan från alla håll. och tänkte att vi borde sticka innan regnet kommer... och ja, vi kom genom halva stan, sen blev vi toooookblöta! så kan tänka mig att min sjuka kommer därifrån med ;) så blev det poker för dom andra medan vi fyllde på med öl efter vinet, haha. menmen, kul var det iaf kan jag meddela!

bjussar på lite bilder som jag trodde jag knäppte med sarahs kamera.. men nope, det var ju fannys, haha.




galenheter, i like. and i like something else. - dina ord den natten som ekar i mitt huvud.

puss / mandy
;)


Kommentarer
Bunny!

Lovely week, måste göras om! <3

2009-07-04 @ 20:44:38
URL: http://fannywahlsberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0