fredag och helg


jag bjöd på avlånga köttbullar med paprika och vitlökssmak, tillsammans med pasta och creme fräshblandning efter vi kommit hem från stan förut. mormor, morfar & mamsi blev nöjda =) nu blir det oxfilé med klyftpotatis och rotfukter och det bästa av allt, den stora salladen =) och självklart har vi pausat lets dance som vi ska kika på när vi äter. bror är på ungdomens hus som han är varje fredag =) så det blir jag å mamsi.. om inte martin kommer en sväng =) magen blir inge bättre så det bli igen träning imorn. vilket jag tycker är tråkigt, fast mest frustrarande. menmen, blir massage och kanske doktorn igen.

nu ska jag ha en trevlig kväll vilket jag tycker ni också ska ha! fredag och helg, gud så skönt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0