tingeling tingeling

''ting-a-ling-, ting-a-ling, come on baby, shake that thing!''

http://www.youtube.com/watch?v=ZR87maVPtCA   ←

hade den vart med så den hade den vunnit hela skiten ;-) sköning
annars tyckte jag det var fel vinnare. men när får man nånsin tycka att det är rätt vinnare?
och det kan jag faktiskt säga nu, för igår röstade jag. (det var inte på tingeling ;) 

sen blire till kusinerna å äta hemmagjod thaimat och kolla thailandsbilder.
och såklart fira olivia, och göran för dom har fyllt år :)

sen blire nog afrodans ikväll! fan va skönt. joina? :)


Kommentarer
Anonym

haha asskön:) just jävlar dansen.. jag missar den igen:/

2009-03-15 @ 15:25:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0