bagheera, miaooo


blev lite shoppa efter röntgen.. finns inga affärer i avesta, hahahah. men mamma hitta leggins och en tunika på nån affär, mormor gardiner och jag detta supermysiga fleeceset från bagheera<3ilove rosa idag. lite bättre idag. har haft nåt att göra hela dagen så inte tänkt så mycket. men är hemma nu och hjärnan snurrar. fast jag tänker inte på det, men ibland hugger det. jag har handlat massa annat också men jag ockar inte visa det nu, så jag syr ihop min klänning nu så mormor kan ta symaskinen imorn. och imorn på tal om, så blir det nog apu. orkar inte alls. men kanske det är bra endå, ingen aning. för vad vet jag? vad jag babblar.. elkler nej, tänker och skriver. ich detär ju bra så jag säger nåt, eller skriver nåt eller ni fattar. eller inte, men så är det iaf. i helgen ska jag ha kul


Kommentarer
JOHANNA

i helgen ska vi ha det jättekul gumman =) <3

2009-05-28 @ 13:35:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0