fairytale

godkväll mina kära
idag har det varit jobb med goda kollegor! en skön lördag måste jag säga att det var, fast jag hade 3 jeanskunder i provhytterna, 4 pers i kassan, johanna vid symaskinen och therese på lunch. samtidigt. men det gick fint. fast det förstog ni väl :-)

efter jobbet åkte vi till sjukhuset för att hälsa på fia.. hälsar aldrig på, och när vi då gör det blir det på sjukhuset. galet :/ men hoppas verkligen att dom kommer fram till vad det är snart så du får åka hem och bli frisk igen!!

sen blev det hem för en tacos på limpmacka, för vi hade inga brön :-) och det vart kalasbra, om inte bättre!! fast salladen fick vara bredvid, för den fick inte plats på mackan, hihi

sen blev det till mormor&morfar och kika schlager.. om man kan kalla det för det nu för tiden? jag vet inte, jag skriver nog det nu bara för att jag är trött och orkar inte skriva euro... ja, ni fattar :-) norge vann iaf, och jag har inte gillat låten, men efter alla snabbrepriser så satte den sig på hjärnan! och iofs i huvudet, mumsig liten bit han var. grattis! men jag kommer iaf fortsätta lyssna på några låtar som det inte gick så bra för, men det är väl bra? jag är snäll jag :-) och varför jag är uppe denna sena tid är iofs för att jag har vart hos m&m. men också för att min lovely kommer snart, eller det sa han för typ en timme sen också, men hoppas verkligen han kommer snart, för annars får han sova hemma :-)

jobba imorn igen, därav mitt tjat att få sova nuuuuuuuuuuu!! sen efter det blir det att tokplugga. för jag ska bli klar med allt imorn och lämna in det på måndag & tisdag. och sen vara leeeeeeeeeeedig resten av tiden, inte en läxa jag ska plugga förens i höst. :-) och mina goda vänner i 3an... dom ska inte plugga nå mer alls i hela livet, om dom inte vill :-) lyckos! jag ska krama sönder dom på studenten! mina små brudar som knappt visste vad livet var när jag träffade dom första gången.. hihi, time<3

nu avslutar jag detta skitsnack och glor vidare på mina bloggar tills m kommer hit.
puss och snart godnatt<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0